Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




mandag 6. februar 2012

Baksetestrikk (mor i huset har fått seg lue)


Hva gjør man når man skal sitte på bil i flere timer i løpet av helga?
Jo! -Da strikker man en lue til seg selv :D
Garn og pinner ble pakket i veska, men oppskrifta ble liggende igjen :o
Husket sånn ca hvordan den skulle se ut, så da var det bare å prøve seg fram......
Baksetestrikking er en fin ting, og resultatet ble kanskje ikke så værst heller?
Så nå kan eldstedattera få ha lua si i fred, jeg har endelig fått meg min egen :)

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Denne var du heldig med, uten mønster og allting. Tøft med slike baggy luer. Den brede vrangborden gjør også at lua sitter godt på hodet, synes jeg. Ha ei fortsatt fin uke!

Unknown sa...

Did you hear there's a 12 word phrase you can communicate to your man... that will induce deep emotions of love and instinctual attraction to you deep within his chest?

That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, look after and protect you with his entire heart...

===> 12 Words Will Trigger A Man's Desire Impulse

This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to try harder than ever before to love and admire you.

In fact, triggering this influential impulse is so binding to having the best ever relationship with your man that the instance you send your man a "Secret Signal"...

...You will instantly find him expose his heart and mind for you in such a way he never experienced before and he'll perceive you as the only woman in the galaxy who has ever truly appealed to him.