Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




søndag 10. juni 2012

Invitasjon til Buzzador


Jeg har registrert meg som buzzador på www.buzzador.com og foreslår at du også gjør det!







Som buzzador får du prøve nye produkter og tjenester gratis. 

Hvor lang tid det går før du kommer med i din første kampanje kan variere fra noen uker opp til noen måneder, avhengig av hvordan profilen din passer inn i de kommende kampanjene. 

Når det finnes mulighet til å komme med i en kampanje får du beskjed via mail. 

Klikk på denne lenken, så syns det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som buzzador er -.-linda-.-):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=NO&refstr=-.-linda-.-   

Hvis du vil vite mer før du bestemmer deg kan du klikke på denne lenken:
http://www.buzzador.com?refstr=-.-linda-.-&lang=NO

Hilsen -.-linda-.-

Ingen kommentarer: