Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




onsdag 1. februar 2012

Jeg fant... -Jeg fant!!

Ja, gjett hva jeg fant da jeg skulle rydde litt i garnlageret mitt?
-Et par votter! :D Manglet ikke så mye som en liten tommel engang ?!?
Men det gjensto å feste tråder *fnis* Så det var nok derfor de lå der ;)
Hvis noen vil kjøpe de, er det bare å gi et lite pip ;)
(ligger også inne på epla-butikken min)
Strikket med Smart Superwash (restegarnet lå i samme pose)

1 kommentar:

Bundingen sa...

Disse er altfor fine til å ligge i garnlageret! Originalt mønster som jeg ikke har lagt merke til før. Lykke til med salget, og ha en fin dag!