Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




fredag 20. januar 2012

Ja, hva skal man kalle disse?


Jeg fikk en bestilling fra ei dame som ville ha et par pulsvarmere av denne sorten, men med tommel. Så da var det bare å sette i gang ;)
Tok utgangspunkt i denne oppskriften fra Drops, og her er resultatet.
Men er det pulsvarmere med tommel, eller er det fingerløse votter?
Hihi... er vel egentlig ikke så nøye hva man kaller dem, hovedsaken er vel at de passer og at de blir ofte brukt:)

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Samme hva man kaller dem. De er kjempefine, og med tommel sittter de jo bedre på plass. Flotte votter på forrige innlegg også. Riktig god helg!

Anna Lisa sa...

Flott blogg :)
Skal følge med, du lager mykje fint
Anna Lisa

Unknown sa...

Så pene de var da..har litt dilla på pulsvarmere nå om dagen. Skal også strikke noen med tommel snart til min svigermor..og da tror jeg faktisk at de må bli noe slik som disse du har her - de var kjempefine:-)

~Linda~ sa...

Tusen takk for koselige kommentarer <3