Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




tirsdag 29. november 2011

Forberedelse til julemesse


I år har jeg begitt meg ut på noe skummelt... :/
Jeg skal være med på årets (og den første noensinne, tror jeg) julemesse her i bygda!
Det blir spennende, og jeg strikker som en gal for å få ferdig noe som er verdt å ta med seg dit ;)
Da jeg begynte å tenke på å hive meg med, hadde jeg ikke en eneste ting klart, så det blir desverre ikke noen store prosjekt i år.
Luer, votter, små juleting og andre småting er under produksjon, og her er en liten smakebit :)

5 kommentarer:

Bundingen sa...

Lykke til! Håper du får solgt de fine tingene du viste bilde av. Synes pulsvarmerne var ekstra lekre.

Vera sa...

Lekre ting! Masse lykke til på messa! Ogås må du dele oppskriften på de søte julestjerner :)

~Linda~ sa...

Tusen takk :) Fikk solgt non ting, og syns det var morsomt å få være med!
Oppskrift på stjerne-grytekluter finnes her; http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=529&lang=no

Else-K Kvam sa...

Den røde bringebær lignende saken så da helt herlig ut å sitte på er det tovet underlag ?? i vilken teknikk :-)

~Linda~ sa...

Ja, det var ikke så dumt å bruke dem som sitteunderlag, men rumpa mi er altfor stor i så fall *s*
Det er gryteunderlag, og oppskriften finns her: http://garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=581&lang=no