Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




lørdag 31. desember 2011

Norwegian Totoro Mittens

Strikket disse i jula, litt prøving og feiling måtte til...

Begynte med for tynt garn, fant etterhvert ut at dobbel sisu var sånn passe tykkelse.

Oppskriften ligger gratis på Ravelry


3 kommentarer:

injosa sa...

Så fine votter.

Else-K Kvam sa...

Pt 5 sport ville sikkert passet ypperlig her - selv har jeg strikket mye med dobbel Sisu - gikk over til Viking Sportsragg - før jeg nå er meget fornøyd med pt 5 - forøvrig noen aldeles skjønne votter du har her :-)

~Linda~ sa...

Takk for tips og hyggelig kommentar :)