Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




torsdag 4. august 2011

Maren's topp




Strikket denne til lille Maren, gleder meg til å treffe henne :)



Toppen er strikket etter dette mønsteret; Fionas topp.

Har mønster både til voksen og barn, har veldig lyst på en sånn selv også ;)









2 kommentarer:

Vera sa...

Kjempe fin kjole! Jeg har lenge sett på dette mønsteret og nå tenker jeg å strikke en slik til lillemor

~Linda~ sa...

Tusen takk :) Har det blitt topp til lillemor?