Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




tirsdag 26. juli 2011

Småsommerstrikk


Har strikket litt småting i det siste, innimellom er det greit med noe "småtteri" som er lett å ta med seg ut i sola ;)

Tøflene er strikket med dobbel babyull fra Dalegarn og er ca str 3-6mnd.

Smekken er heklet med mandarin petit fra Sandnesgarn.

Legger de ut for salg i epla-butikken min, og er det flere som vil ha (eller noen som ønsker andre farger) så er det fort gjort å lage mer :D

Ingen kommentarer: