Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




søndag 11. desember 2011

Da var julemessa vel overstått

Og det var ikke så dumt å prøve noe nytt ;)
Mange folk som kom innom, og mange fine bidrag fra andre utstillere.
Både glasskunst, smykker, sydde kjoler, betongkunst, malerier m.m
Jeg fikk solgt litt, men fortsatt igjen noen produkter som blir lagt ut for salg på epla-butikken min i løpet av kort tid.
Legger ved et par bilder av ting som ble ferdige i siste liten ;)
De er ikke til salgs lengre, men jeg strikker gjerne flere dersom noen vil ha :)

Ingen kommentarer: