Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




tirsdag 29. mars 2011

Oppdatering

Lenge siden jeg har kommet med noe nytt her, men det har sine årsaker :)

I tillegg til å ta på meg oppdrag for privatpersoner, har jeg nå også blitt kontrollstrikker for noen garn- og mønsterprodusenter. -Og da kan man selvsagt ikke vise frem bilde av det ferdige produktet før det kommer en katalog fra produsenten ;)

Men det kommer, det kommer! Bl.a noen søte tunikaer til søte små jenter *sukk*

1 kommentar:

Insomnia sa...

Kjekt med oppdrag! Følger spent med her:-D