Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




søndag 16. mai 2010

Flere tøybleier

Jeg har sydd flere tøybleier, både formsydde (biler og ooga-booga) og med pul-ytterside (krabber og "later gator").

Alle har tre lag bambusfrotte innsydd, og knappe-innlegg. Valgte å sy dem helt sammen, ikke noe lommebleier som den forrige. De to siste formsydde sydde jeg jukse-overlock på, ønsker meg overlock-maskin! ;)

  

 

  

4 kommentarer:

Bine sa...

Tror nok jeg MÅ kjøpe latergator om den passer ja! Gleder meg til å komme å prøve i morgen!

Bine :-)

~Linda~ sa...

Vi snakkes i morgen ja, håper den faller i smak :)

Anonym sa...

Hei!
Så mye fint du lager og så fine disse bleiene er! Kan jeg spør hvor du har fått tak i mønsteret??
Marianne

~Linda~ sa...

Tusen takk :)
Mønsteret kjøpte jeg på nett, dette mønsteret her; http://www.cuddlebunsdiapers.com/pattern.htm