Velkommen til bloggen min

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut ting jeg har strikket, heklet, sydd osv...

Både ting jeg har laget til min familie og meg selv, ting jeg har gitt bort, ting jeg har solgt og ting du kan få kjøpe dersom du vil.

Kort sagt ting som er handlaga av meg :)

Jeg strikker også på bestilling, så er det noe du vil ha strikket er det bare å ta kontakt.




fredag 5. februar 2010

Dette holder jeg på med nå


Jeg har ikke lagt inn så mye nytt her inn i det siste, og her er grunnen(e) til det;

Jeg holder rett og slett på med litt for mye på en gang;)

  • Brun ribbestrikket longies
  • Rød ribbestrikket longies
  • Shorties som jeg har begynt å brodere et hjerte bakpå
  • Gryteunderlag til påske
  • Kjøkkenklut i bambus

Har et lite håp om å bli ferdig med shortiesen i dag, det gikk overraskende bra å sy maskesting! Det er første gang jeg prøver det ;)

Ingen kommentarer: